Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Min opplevelse var at det var enkel og lett forståelse for saken.👍😊
Et forsikringsselskap som ikke tar ansvar, trenerer + lang behandlingstid. Jeg hadde toppforsikring og mot entreprenørfeil, det tok de 6 mnd å erkjenne ansvar for skade for feillagt membran med lekkasje mot to rom. Jeg måtte betale konsulent til 18000kr for å finne årsak. De pengene har jeg kun fått refundert 1/3 av i ettertid. Dette var i 2019, badene var ferdig i 2017, så helt nye bad. Badet hadde for tynn membran samt en tilleggsfeil som førte til at skaden utviklet seg raskt. Det tok de 6 mnd å erkjenne ansvar og starte arbeidet. De to andre badene som har samme feil lagte membran, men uten tilleggsfeilen erkjenner selskapet ikke ansvar for. Der utvikles lekkasjen mer langsomt. De sier at nå som du vet om det anbefaler vi deg å bytte badene, vi dekker det ikke. De overlater jobben til meg å kjempe i retten mot entreprenøren som lagde badene mine feil og som også har svindlet om den uavhengige tredjeparts kontrollen. Og som truer på sms og telefon. Det er nettopp slike prosesser som vi forsikringstakere vil beskytte oss mot, derfor velger vi topp forsikring og forsikring mot entreprenørfeil. Så i denne saken er det to banditter, entreprenører og forsikringsselskap. Hvem er jeg? Jeg er en alenemor med to barn. Så ikke velg dette forsikringsselskapet.
Seriøst forsikringsselskap. Rask tilbakemelding og oppgjøret var i boks før jeg viste ordet av det.
Kun timer fra meldt skade, til positivt og lett forståelig tilbake melding. Verksted ordnet med leiebil og reparasjon.
Gode dekninger på de ulike forsikringer. Har benyttet meg av dette selskapet i 31 år. Etter min rådgiver gikk av med pensjon nå nettopp er oppfølging og muligheten for direkte kontakt ikke den samme lenger. Håper dette blir bedre.
Meldte sak inn via nett. Enkelt å fylle ut skjema, rask tilbakemelding. Oppstod en liten misforståelse, men feilen ble rettet opp veldig raskt. God service!
Meldte skade på mobiltlf. Rask behandlingstid. Godt fornøyd.
Fremtind ringte raskt tilbake, opprettet en sak og sendte meg link. Veldig lett for kunden å sende inn dokumenter på siden deres! God service.
Når behovet for et trygt, korrekt og raskt skadeoppgjør teller mest, har selskapet Fremtind Forsikring kommet svært langt for å møte sine kunders behov. Har ikke vært ute for bedre service fra annet selskap. Selskapet klarte å gjennomføre 24 timers skadeoppgjør til bank konto midt i krisen med Coronaviruset og en rekke krevende forsikringssaker:)) Ikke til å tro!!:))
Vi har nok hatt en liten skade i omfang. Saksgang og oppgjør var "supersmud".
Bra oppgjør. Beklager er ikke i form til lang avhandling
Jeg har ikke fått erstatning fordi jeg hadde ikke kvittering på tingen det jeg hadde skadde på.
Absolutt å anbefale. Meget enkelt å melde skade, raskt svar og ikke noe om og men!
Var raskt og enkelt å melde skade. Rask behandlingstid.
Det er enkelt å melde skader på web, behandler saken raskt og gi oss valgfrihet på bruk av oppgjøret.
Her snakker vi rask og effektiv behandling. Sak ble meldt inn elektronisk. Noen timer senere kom svaret og saken ferdigbehandlet. Strålende.