Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er enkelt å melde skader på web, behandler saken raskt og gi oss valgfrihet på bruk av oppgjøret.
Her snakker vi rask og effektiv behandling. Sak ble meldt inn elektronisk. Noen timer senere kom svaret og saken ferdigbehandlet. Strålende.
Bra rask kundebehandling. Og alt skjer på digitale tjenester.
Godt fornøyd med kundeservice, rask behandling. Lett og melde skade og tyveri på nettet.
Ut fra de forsikringene vi har så er vi fornøyd med pris. Når vi har trengt å bruke dem så har det vært raskt levert av selskapet.
Har meldt flere skader på forskjellige ting. Har alltid fått god hjelp til den enkelte saken i tillegg til at forsikringene har veldig god dekning ift meg og min families behov. Har hittil alltid blitt møtt positivt og fått rask hjelp
Jeg syns dere er dårligste forsikring i hele verden. Man kjøper en ting som er vert flere tusen kr og hvis man er uheldig å miste det på baken eller skjer det et eller annet forsikring de takserer den veldig dårlig og i tillegg de trekker jo 40% av denne pris, hvilken forsikring gjør sånt, drit forsikring.