Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Masse tekniske problemer. Får beskjed om at jeg ikke har forsikring når jeg har. Absolutt ingen ydmykhet å spore. Kunden har alltid feil, er tydeligvis deres motto.
Har bare posetive ting, så lenge eg har vært kunde hos dere👍
Jeg er meget godt fornøyd med Fremtind forsikring. Rask behandlingstid.
Dårlig dekning på forsikringen. Hvis man på reise mister en gjenstand, den blir stjålet eller skadet bør ikke ha noe si i fht om man får erstatning. Hvordan kan man egentlig vite om det man tror at man har mistet egentlig er stjålet. Anbefaler å tenke på ordlyden når man melder.
Raskt og enkelt å melde skade, raskt og greit oppgjør!!
Hadde forventet at de dekket reelle utgifter i forbindelse med flyforsinkelser i 16 timer. Misfornøyd med at familieforsikring ikke dekkes av eldste sønn på 20 år og bor hjemme.
Dårlig håntverk glemte ting som elektriker, rørlegger, fulgte ikke legge anvisning på gulv. Brukte for lite isolasjon 5cm i 5" bjelkelag Lang Svar tid på Mail
Beste kundebehandling på 20min. Oppgjør gikk veldig fort. Anbefaler med det sterkeste
Fint opplegg via Fellesforbundet. Innboforsikring ligger i kontigenten
Effektiv service, litt vanskelig å nå med telefon, men topp når jeg kom fram til rett saksbehandler.
Opplevde skade i syden, tok en telefon til Fremtind, dem fikset alt på en fantastisk måte. Enkelt og bekymringsløst !
Effektivt skadeoppgjør, uten diskusjoner og med leiebil i reperasjonsperiode - selv om den ble lengre enn først antatt. Men å ringe til Fremtind er en kamp, bruk web, mail, chat... hva som helst annet - der er service upåklagelig :-)
Mistet bilnøkkel trengte bare en telefon samtale så var det ordnet
Vi har hatt noen saker og opplever veldig høy seriøsitet og god kundebehandling. I tillegg er det gode saksbehandlere som forstår oss.
Gode priser/ topp betjening. Trivelige lokaler og en utmerket service.
Verken lydhøre eller løsningsorienterte. Ble mottatt med dårlig kundebehandling og fikk ikke fornuftig eller utførlig beskrivelse av avslag. Telefonsamtale ble hurtig avsluttet. Vil absolutt ikke anbefale Fremtind.