Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt og oversiktelig skademeldingskjema. Veldig rask saksbehandlingstid!
Jeg mener dere tar ikke hensyn til saken. Hver gang jeg tar kontakt med dere så møter jeg veggen. Jeg synes det er bortkastet penger og tid å bruke fremtind forsikringsselskap.
Utrolig bra kundeservice, rask behandling, sendte inn bilag på appen, en tlf samtale og alt var ok.
Enkel. Kan sitt jobb. Kan lett få tak på noen i selskap om man skulle behøve det.
Hyggelig ansatt. Rask vurdering i sak. God informasjon.
Meget bra fornøyd. Jeg kan ikke se at det er noe negativt eller problemer med forsikringsselskapet.
Får alltid den hjelp jeg har hatt behov for. Supergodt fornøyd.
Jeg er fornøyd med oppfølgningen og behandlings tiden, i forsikrings saken min. Meget hyggelige saksbehandlere.
Eg er superfornøyd med måten eg blei mottatt og oppgjøret eg fikk.
Enkelt å melde skade på nettet. Raske svar ved spørsmål, og forventet erstatning. I det hele tatt ryddig og riktig behandling.
Har alltid fått den hjelpen man har betalt for raskt og enkelt.
Tok kontakt veldig raskt. Ingen unødvendig tvil eller utenomsnakk. Kun vennlig og korrekt.
Meget rask behandlingstid. Forklarte godt hva saken var, ingen spørsmål ble stilt tilbake, tillit, super behandling.
Alltid imøtekommende og hjelpsomme Følger godt opp i etterkant
Kan fremtind forsikring slippe å betale ut erstatning så gjør de helst det, fikk beskjed om avkortning på forsikringen min i forbindelse med tyveri fra bil som sto parkert i min gårdplass. Så da syntes Fremtind det var på sin plass og avkorte med 75%, de sa det egentlig skulle vært 100%.
Vi fikk all den hjelpen vi behøvde. Ingen ting å klage på...