Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er første gang jeg har brukt forsikring, har kjørt bil i 50 år. Aldri brukt noe forsikring i det hele tatt.
Alt gikk veldig for å bra varer å kjøpe av summen man fikk.
Rask tilbakemelding, rask til å sjekke skaden. Tok litt tid før alt var ordnet. Dette, fordi det var desember og stor pågang. Flink og hyggelig snekker. Gjorde pent arbeid og ryddet etter seg.
Veldig behjelpelig, og rask saksbehandling. Hyggelige folk på telefonen.
Ubeskrivelig dårlig kundeservice. Etter slett utført rørlegger-arbeid. Helt klart at rørlegger ikke har utført kvalitetssikring av egne arbeider. Oppdaget lekkasje etter fem dager. Benkskap på kjøkkenet, og himling i tilstøtende rom i kjelleren har vannskade. Det virker som om saksbehandlere til dette selskapet har svært lite kunnskap om bygninger. 🤔
Ble syk i utlandet fikk hjelp der. Når jeg sendte inn kravet etter ferien, fikk jeg plutselig penger på konto selv om jeg ga beskjed om at jeg ikke godtok denne erstatningen. Har prøvd i 4 mnd å få svar på div spørsmål, har fått på noen ikke alle. Ser ut som om forsikringen haler ut tiden med vilje for at jeg skal gi opp. Jeg har ringt sendt mail mange ganger for å få svar, uten at det hjelper. Holder forsatt på med saken.
Hyggelig behandling av høflige og kompetente kontaktpersoner.
Hyggelige medarbeidere men bærer preg av mye rot. Blir ikke oppringt på tilbakering når man har skade og åpningstidene er korte. Ingen som kan sjekke status på saker med mindre man kan sitte som nummer 18 i kø og vente. Veldig lett og få forsikring her. Da er det aldri kø.. De er i tillegg rimelige på pris👍
Raskt, effektivt og enkelt. Liker at det er et valg om kontantoppgjør eller gavekort hos relevant nettbutikk.
Over 1mnd saksbehandling på en enkel skade. Verdien var ukjent for selskapet og de brukte lang tid på å hente inn fagkyndig vurdering
Meget god kundebehandling, informativ saksbehandler, veldig fornøyd
Berre positiv opplevelse når skaden var skjedd. Fekk god forklaring og raskt oppgjør!
Pass på å ringe sos København ved event skade. Gjør ingen ting selv. Det straffer seg for da dekkes ingen ting.
Litt mere informasjon og litt tlf kontakt hadde vært ok.
Rask, vennlig og imøtekommende behandling av meg som kunde, saken ble løst lynraskt og pengene kom inn på konto innen kort tid.
Kun en telefon så gikk resten problemfritt. Oppgjøret skjedde mellom Anicura og Fremtind.