Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde skade på bil etter en tur. Var borti autovernet og fikk skade. Sendte inn skjema og fikk svar omtrent umiddelbart. Hadde kontakt med bilverksted i forkant og underveis. Deres oppfatning var at mitt forsikringsselskap var et meget OK og seriøst selskap. Klarte meg uten leiebil i tiden uten bil da denne var på verksted.
Rask og effektivt oppgjør. Super service! Anbefales
Lite ventetid når jeg ringte, sterk og klar saksbehandler som raskt fikk ting til å skje. Skade inspektør var hyggelig og fortalte meg realiteter om skaden og veien videre for min del. Rask behandlingstid mellom første kontakt med forsikringsselskapet, til oppgjør var på konto. 👍
Meget godt fornøyd med både behandlingen og et raskt oppgjør.
Bra selskap, raskt oppgjør, god erfaring med tidligere saker.
Det var rask for å behandle saken min, hjelpe meg å forstår mye bedre om hva jeg kan gjøre hvis jeg har annerledes saken som trenger behandling, fordi jeg lurte på min sykkel som var stjålet.
Raskeste med behandling av saker. Å der er ett stort pluss.
Fikk raskere svar enn forventet angående avbestillt feriereise pga. akuttsykdom.
Fra vi meldte skade til arbeidet var ferdig utført av håndverkere har vi bare positive opplevelser. Alt har gått på skinner. God informasjon i alle ledd.
Husk at man ofte har krav på penger for egeninnsatsen man legger ned, type opprydning, rengjøring og slikt. Dette blir ikke automatisk dekket, og man bør etterspørre det.
Deres kundevennlighet er bare flott. Føler får den hjelpen en skal ha.
Har bare benyttet meg en gang men kjempefornøyd.👍
Opplevde en flott kommunikasjon og service av Fremtid. Forståelse og tillit.
Følte ikke at de ivaretok meg som kunde. Ble forvaltar viktigere saker ble unnagjort først.
Er veldig fornøgd. Rask og behandling som vitner om kompetanse.
Dårlig oppfølging, men greit oppgjør til slutt. Beholder kundeforholdet.