Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjapp respons på innmeldt skade. Kan bli bedre på pris på enkelte forsikringer.
Vi hadde et mindre uhell med bilen. Fremtind fikset saken for oss, og vi fikk leiebil på dagen. Verkstedet reparerte opp bilen, og den ble som ny. Veldig godt fornøyd med saksbehandlingen og informasjonen underveis.
Jeg har hatt forsikring hos dere i mange år og er fornøyd med dere.
Rask dyktig oppfølging og vurdering. Rask tilbakemelding og oppfølging
God service og kjapp oppfølging er nøkkelordet når jeg trengte å bruke reiseforsikring hos Fremtind
Det spiller ingen rolle hva slags av gulv jeg har hjemme, skadet er skadet. spesiel vannskadet på tregulv må fikses. Forsikring er forsikring. Dei må fikse uansett, derfor betaler vi til dei!
Godt fornøyd med oppfølging og behandling, ryddig oppgjør.
Er meget fornøyd med bil forsikringen, da fungerer alt som det skal. Men har hatt en vannskade i huset og da fungerte ingen ting, meget missfornøyde med hvordan det ble håndtert OG hvor lang tid det tok.
Rask saksgang Fine forsikringsordninger Enkelt å melde skade
Rask ryddig behandling, ingen problem med tillegg som blir oppdaget i ettertid.
Det tok 2 måneder for å få ferdig oppgjør, måtte ringe til takstmann flere ganger, saksbehandler gidder ikke å ringe takstmann, saksbehandler på løsere vil ha kvittering på alt. Så styr unna denne forsikringen. De gir lite erstatning.
Fornøyd med kundeservice. Trodde at topp innboforsikring dekket skaden som jeg har meldt inn.
Etter å ha blitt oppringt av Fremtind, gikk det fort unna. Er godt fornøyd!
Jeg ble frastjålet pengepungen min på Kastrup. Jeg visste jeg hadde lagt den i veska da jeg kommenterte til min mann «nå legger jeg pungen i veska». Dette fordi han hadde kommentert at jeg gikk med den i hånda. Deretter åpnet jeg ikke veska før vi var hjemme, og da var pungen borte. Den ble funnet på Kastrup uten pengene. Så lenge jeg ikke har vitner, bilder eller en hendelse sier de at jeg like så godt kunne mistet eller glemt den. Jeg vet jeg la den i veska fordi jeg kommenterte mens det ble gjort. Ingen tillit til dette forsikringsselskapet. På alle tilbakemeldingene ser jeg at jeg der er i «godt selskap». .... og så tar jeg godt vare på tingene mine og er ingen løgner fordi jeg var uoppmerksom et øyeblikk. Fremtind vil nok kjenne igjen historien her, men jeg står for det jeg har skrevet. Jeg skulle også gjerne visst hvordan noen kunne åpne veska mi som jeg hadde rundt livet, ta ut pungen og ha igjen glidelåsen uten at jeg oppdaget det. Det føles ekkelt.
Nøjd med forsikring så her langt. Hade ønsket man kunde høyne forikringa da hade man betalt høyere premie.
Enkelt og melde inn, samt rask og effektivt skadeoppgjør.