Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter at Sparebank 1 forsikring ble til Fremtind, har jeg litt for lite erfaring med selskapet. Blir kunde i selskapet til jeg evnt blir misfornøyd, eller får ett mye bedre tilbud fra annet selskap.
Rask og god tilbakemelding innen rimelig tid med dyktige saksbehandlere
LO Favør Forsikring skal etter sigende være noe med det beste en kan ha av innbo og reise forsikring! Men det er i virkeligheten bare en stor vits, treg og lang behandlingstid, ukyndig takstmann som ikke tar hensyn til uttalelser fra fagpersoner, mener at det ikke har vært lyn og torden den aktuelle dagen og tar en spansk en --> "Vi har vært i kontakt med ***** Energi Nett og de har ikke registrert noe tordenvær på den aktuelle dato i ditt område, eller på dagene omring denne dato", når jeg i dag er kontakt med disse, så har de dokumentert torden og lynnedslag den aktuelle dagen.!
Jeg har bare hatt dette uhellet, tiden vil vise hvor fornøyd jeg blir.
Profesjonell, rask og god service. Fikk beskjed om at meldt skade normalt kom til å ta 3-5 dager å behandle. Ringte og spurte om det var mulig å behandle saken raskere, da den omfattet avføring. De løste alt på under 24 timer! Super kundeservice.
Har hatt flere saker der. Har blitt veldig godt mottatt hver gang. Greie oppgjør og løsninger.
God service, god oppfølging med informasjon under skadeperioden. I hele tatt et seriøst selskap med sans for kvalitet!
Kommer du ikke igjennom på tlf tar di kontakt. Lettere å komme igjennom hvis du har bruk for å snakke med nån. Har bare hatt positive opplevelser.
Meldte skade via nettsidene - og dagen etter var oppgjøret klart. Utrolig enkelt og effektivt. Kan anbefales!
Greit og ryddig forsikringsselskap. Angående skadesak fikk jeg rask tilbakemelding.
Enkelt og melde inn sak, og pengene kom raskt på konto.
Jeg fikk ikke dekket en krone etter fuktskade på badet, på tross av at det skyldtes dårlig utført arbeid av fagfolk (som gjorde jobben for de som eide huset før meg). Hele badet måtte rives og alt (inkludert konstruksjon) måtte bygges på nytt, sitter med regningen på 300 000 + helt alene. Velg et annet forsikringsselskap.
Når uhellet er ute, ble opplevelsen oppførselen fra forsikringselskapet svært tilfredsstillende.
Bob Bob Bob, mye å lære. Ikke vær frekk i munnen til folk.
Jeg synes at det tok alt for lang tid. I tillegg sendte jeg mail på mail men fikk ikke noe svar før etter flere dager. Ble meget oppgitt.
Hurtig og god behandling, og hyggelig saksbehandler.