Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Uproblematisk forløp fra vi meldte skade til alt var oppgjort og avsluttet.
Veldig proffe og veldig hyggelige saksbehandler. Jeg hendvendte meg på mail og i løpet av ti minutter ringte saksbehandler opp og forklarte og ordnet opp. Utrolig fin service.
Fremtid forsikring opptrer på en meget god og profesjonell måte.
Å kontakte dere på nett er veldig effektivt og bra. Har du derimot en større sak som går over lang tid er det veldig krevende. En får ikke en saksbehandler men må forklare alt om og om igjen. Det er veldig frustrerende.
Kunne ikke fått en raskere behandling. Tusen takk.
Meget enkelt utfyllingskjema, meget rask behandlingstid. Føler meg veldig godt behandlet og ivaretatt som kunde.
Man kunne ikke be om bedre service og hjelp .fra start til slutt var det utrolig god hjelp.
Veldig fornøyd med jobben dere gjør. Fikk veldig raskt svar.
Den beste reiseforsikring, de er alltid behjelpelig.
Rask og god service. Skulle ta ca.5 dager, men fikk hjelp etter 3 dager. Fremtind tar vare på kundene sine😊.
Rask og effektiv behandling. Sendte enkelt Mail på nettsiden og fikk svar innen ett døgn.
Veldig fornøyd med fremtind! Brukte innbo forsikring på knust glass på tlf og fikk nye innen 3 dager fra Eplehuset.
Hyggelig og hjelpsom person eg snakka med som hjelpte meg med spørsmål eg hadde.
Jeg fikk ikke erstattet mine Bose hodetelefoner etter at de ble stjålet på flyplassen i Canada. Saksbehandleren i dette tilfellet mente at det ikke var grunnlag til erstatning da det hadde tatt meg 1t 30min fra jeg så hodetelefonene til jeg oppdaget at hodetelefonene var borte. De mente på at dette var for lang tid
Takket være våre LO medlemskap har vi rimelige forsikringer. Det som topper vårt kundeforhold er rask enkel behandling av saker.
Meget rask og god service, kjæmpefornøyd med alt.Rask tillbakemld.