Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
En meget varm og imøtekommende kunde behandler. Anbefales på det sterkeste. Tommel opp. Meget positiv opplevelse.
Enkel registrering samtidig med rask og effektiv saksbehandling.
God erfaring og de holder det de lover. Har hatt kontakt noen ganger og det fungerte bra. Chat er ikke så informativ men rask.
Informasjonen i min sak kunne vært bedre. Dere kunne ikke opplyse meg om hvor jeg skulle henvende meg ved tap av kopi av pass.
Positivt å ikke måtte gjennom en "langtrukken" saksbehandlingstid når jeg for første gang så meg nødt til å benytte meg av forsikringsordningen.
Fagmannen som fikk saken min hadde gode kunnskaper. Fortalte akkurat hva som kom til å skje. Forklarte godt forskjellen på hva som gikk på innbo og bygg og i tillegg hvor jeg kunne bo. Og hva som skjer når du må enten bo på hotell eller bo hos familie el venner. Jeg følte jeg ble tatt vare på. Bare utrolig godt. Tusen takk for hjelpa til fremtind forsikringsselskap.
I et skadeoppgjør ifm kollisjon mellom 2 biler. Faglig oppfølging, og bruk av begreper som er lett å forstå! Samt god veiledning/ dialog i saksgangen!
Fikk svar raskt på tlf. og ny rask svar fra røntgeninstututt, hyggelige folk begge plasser !
Tenk at noen tar telefonen når du ringer, og i tillegg viser interesse for din sak, er kjempehyggelige og gjør noe med saken, raskt og ryddig! Dette gjorde Fremtind Forsikring!
Vier begge Lo - favør, og er godt opp i årene. Og kan telle på en hånd de gangene vi har brukt forsikring i løpet av vårt liv, og når vi trenger den, får vi en slett behandling.
Sendte inn tlf og det ble skifta deksel, kamera og batteri. 1000kr. i egenandel. Bra service.😃
Hadde fylt feil drivstoff på bilen, etter kontakt med forsikringen anbefalte de meg til å betale selv da egenandelen var kr 3000, minus bonustap. God info. jeg betalte selv.
Holder ikke det de sa når vi tegnet forsikring med dem. Blir sittende igjen med en følelse av at man har blitt lurt. Har aldri hatt en så dårlig opplevelse når det gjelder dyreforsikring hos noen andre forsikringsselskap.
Profesjonell tilnærming til kunden. Positivt og snart fikk jeg hjelp.
Kjempe rask respons! Selv på helg! Pengene kom på konto raskt!
Ryddig og grei forsikringsprosess. Bilen vår ble påkjørt og siden det å reparere skaden ville koste omtrent det samme som bilen var verdt valgte vi å få tilsvarende beløp å kjøpe ny bil. Kundebehandleren kunne ha informert oss enda bedre om de to valgene vi hadde helt i starten av prosessen, samt prosessen med levering av den skadede bilen, avskilting, samt ny forsikring. Men, alt i alt fikk vi etter hvert svar på alle spørsmål og alt gikk smidig og greit.