Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ja, trygghet og takk for god og ryddig håndtering. Veldig fornøyd.
I forbindelse med kollisjon med elg fikk jeg relativt mye skader på bilen. Meldte fra til selskapet på epost (om kvelden da jeg kom hjem). Fikk omtrent øyeblikkelig svar med instruksjon om hva jeg skulle gjøre (kontakte verksted, ordne med leiebil osv) og at det ikke var bounstap på en slik skade. Verkstedet var godt kjent med Fremtind og kunne ordne det som skulle til for å få bilen reparert uten noen diskusjoner. Lite som kunne vært gjort bedre.
Effektiv og enkel meny på hjemmesiden, de hadde svartid på 5 dager å det holdt de. + Noen dager ifh til utbetaling. Første gangen jeg har brukt forsikring, så har ikke mye å sammenligne med.
Rask og god service, med selvforklarende spørsmål med gode og relevante forklaringer.
Topp service. Synes det er enkelt å legge inn skaden og fikk oppgjør fort.
Veldig bra forsikrings priser, hyggelig og proff betjening. 😊
God kundebehandling, følte tillit og forståelse, min sak fikk rask behandling av en meget hyggelig dame.
Jeg har brukt Fremtind forsikring to ganger på fjordårets og har bare gode erfaringer. Hyggelig og imøtekommende og forståelig. Tommelen opp for dette forsikringsselskap. Anbefales !!!
Raskt og greit oppgjør på min skade på telefonen.😊😊
Grei kundebehandling. Saken og oppgjøret ble raskt behandlet.
Veldig greit å forholde seg til selskapet, så meget godt fornøyd med hele prosessen.
Rask og effektiv behandling og veldig imøtekomme. Veldig fornøyd.
Regelstyrt, liten forståelse for spesielle gjenstander som ikke lages lenger.
Meldte inn en skade på en bil, saken gikk helt av seg selv, service i særklasse.
Rask tilbakemelding og behandling etter at jeg mistet nøkkel.
Jeg er svært fornøyd med Fremtind Forsikring, hadde anbefalt også andre folk å bli kunde.