Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Fremtind Forsikring
26 777 verifiserte omtaler

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
26 777 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
#5
Utmerket
Fremtind Forsikring er rangert
#5 av 21 skadeforsikringer
76%
Bra
76% anbefaler Fremtind Forsikring
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Motta tilbud på dine forsikringer fra flere selskaper. Helt gratis og uforpliktende!

Utforsk 26 777 omtaler om Fremtind Forsikring

FILTRER OMTALER
16 939
3 151
1 224
1 318
4 145
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Betaler for noe som ikke eksisterer!

Omtale av  Stine

Om uhellet er ute, og du ønsker å føle deg mer hjelpesløs enn det du egentlig burde er dette forsikringsselskapet for deg! Vi har nå ventet siden midten av august på en skade vi meldte inn fra utlandet! 4 av 5 i familien fikk alvorlig hudinfeksjon fra bassengvannet allerede på dag 2. 12 dager med legebesøk daglig, og antibiotika utav en annen verden. Åpne sår på beina som gjorde at barna ikke klarte gå. Var daglig i dialog med lege fra sos International, fantastisk service hos dem! Kommer hjem og kontakter fremtind. Får avslag, å beskjed om at skrubbsår dessverre ikke dekkes, og at vi må ha vært innlagt på sykehus for å få dekning. Skrubbsår?! Store, åpne, verkende sår med gule stafylokokker er ikke skrubbsår! Sos International fikk bilder, de sa klar og tydelig ifra om at dette er helt klart tapt ferie. Vi satt 12 dager innestengt på et hotellrom med sol og badeforbud. Ringer, sender mail, ringer igjen, men ingen svar å få fra fremtind! Nå er det oktober! Umulig å få noe fornuftig ut fra de på tlf, og saksbehandler er ikke å treffe og er alltid "syk" eller "opptatt". Dette blir en sak for TV2 om det ikke skjer noe!

Avbestillingsforsikring

Omtale av  Gro H

Ingen mulighet for elektronisk skademelding når billett er betalt med kredittkort. 54 min i telefonkø uten å få svar. Tilbakeringfunksjon ute av drift. Automatisk stemmeavspilling som forteller deg at det går raskere å melde skade på nett. (når de ikke har nettinnmeldingsløsning for denne type skade) Tør ikke tenke på hvilken behandling jeg ville fått om huset brant.

Dårlig på det meste

Omtale av  Per

Jeg har aldri opplevd maken. Meldte inn sak for nærmere 3 måneder siden, utallige samtaler og mailer etterpå er saken ennå ikke ferdig, selv om alt er dokumentert og gjort rede for. Saken er klokkeklar. Det verste er manglende svar når en tar kontakt på mail. Sjelden eller aldri svar å få. Mye frustrasjon. Unngå for enhver pris.

Omvendt forsikringssvindel

Omtale av  Misfornøyd

Ingen forståelse, lang ventetid og avslag på erstatning som er en soleklar erstatningssak. De driver med omvendt forsikringssvindel. Aldri vært borti dårligere kundeservice eller behandlingstid i noen forsikringsselskap. Heldigvis er både advokat og forsikringsklagenemda på saken.

Hvor skal man begynne...

Omtale av  Jan I

Hvor skal man begynne. De sendte regningene til feil adresse slik at forsikringen ble sagt opp. Regningene kom aldri, kun inkasso. Så virker ikke efaktura, derfor får du gebyr på alle regningene. Som ikke dette er nok, så fikk vi ikke spesifisert hva vi faktisk skulle betale, om det var gebyrer eller hva det var. Vi holder enda på, og det ser ikke ut til å løse seg. Holdt på et halvt år, enda ingen løsning i sikte. Vi får bare mailen med hva de vil ha, med terminer som overlapper hverandre, uten noe rekkefølge eller noe. Umulig å ha oversikt. HOLD DERE LANGT UNNA TIL ENHVER PRIS!

Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Sammenlign tilbud på forsikringene dine - få tilbud fra flere selskaper helt gratis!
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Grusomt dårlig

Omtale av  Bytte F

Alle representanter jeg har vært i kontakt med gir meg forskjellig informasjon hver gang. Det de har til felles er at de har til gode å følge opp hva de lover. Helt utrolig dårlig.

Grusom kundebehandling

Omtale av  Bjørn

Prøve alltid avslag først, frekk som bare det. Har alle forsikringer hos de og la inn en skade på husforsikring, blankt avslag da de mente jeg måtte benytte innbo. Jeg sa at de gjerne kunne benytte den siden jeg hadde den og hos de, da ble det stille i lang tid. Fortsatt stille.

Fikk ca 4700 utbetalt for en telefon som var 1 år gammelt, koster 7800 å kjøpe den ny i butikk

Omtale av  Martin A

Fikk ca 4700 utbetalt for en telefon som var 1 år gammelt, koster 7800 å kjøpe den ny i butikk per dags dato, de hadde trekt 20% for alder så demmes orginalsum på telefonen var ca 5900 eller noe, en pris de hadde satt fra sin egen nettbutikk for forsikringsoppgjør som du kan handle med forsikringspengene dine i, ikke en realistisk "butikk" pris om du skal kjøpe telefonen hos en forhandler du stoler på og som har gode service avtaler for eksempel, svindel, forsikringsprisen burde regnes ut fra Markedsverdi ikke demmes egen butikkpris... Jeg går over til IF og melder meg ut av LO, langt fra god innboforsikring, skal man miste så mye verdi om man skader noe stort i hjemmet eller har innbrudd så blir man å tape mangfoldige tusen på den når uhellet skjer...

Skuffet

Omtale av  Johnny

Jeg ble skuffet når jeg fikk vite at jeg mistet bonus ved skade, selv om jeg hadde hatt full bonusopptjening i flere år. Jeg kontaktet selskapet og fikk vite at dette var et valg jeg hadde tatt når jeg tegnet forsikringen. Jeg kan med sikkerhet si at det valget hadde jeg ikke tatt, jeg viste ikke om valgalternativene en gang. Slike opplevelser gjør meg misfornøyd som kunde. Det hjelper ikke å si at min kundekontakt hadde glemt å informere om dette.

Dårlig kundeservice

Omtale av  Abdi

Vanskelig å få løst saken hos dem den tiden det skjer. Saksbahandler som unnlater å ta telefon fra deg selv han er tilgjengelig (på visst). Ikke seriøse. Ville anbefalt IF men litt dyrt og jeg har dem via løfavor eller aldri. Vurderer å gå til annen men gir en sjanse til. Virket litt billig samlet, men langt fra det tjeneste de lover.

Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Sammenlign tilbud på forsikringene dine - få tilbud fra flere selskaper helt gratis!
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Søppel selskap. Leverte inn kvitteringer 14 Aug, det er nå 26 Aug og vi venter fortsatt på oppgjøret

Omtale av  Stephan

Leverte inn kvitteringer 14 Aug, det er nå 26 Aug og vi venter fortsatt på oppgjøret!!! Mitt forrige forsikringsselskap tok det max 2 dager, vurderer å gå tilbake selv om jeg har Fremtind gratis gjennom arbeidsgiver. Jeg ringte og fikk svar at det er sommer, måtte bare smøre meg med tålmodighet..!!!??

Useriost, rot, ingen vilje til å løse saken, trenerer

Omtale av  Vigdis

Feilinformerer, følger ikke opp saken, trenerer ved å komme med stadig nye krav til dokumentasjon som ikke er realistiske, alt for å unngå skadeoppgjør. Trenerer ved å stadig bytte saksbehandlere, kunnskapsløse. Selskapet er ubrukelig, saksbehandlingen er ikke eksisterende. De bruker tilliten folk har til LO og NSF (Norsk Sykepleierforbund) og selger sine produkter gjennom fagorganisasjonen, men forsikringene holder ikke vann, nærmest svindel og villedende markedsføring. Styr unna, her får du ingen hjelp, hvis uhellet er ute. Kunne jeg gitt 0, hadde de fått det

Useriøst

Omtale av  Frode

Ingen ting er bra, bare lyver og har ikke peiling på noe. Helt utrolig dårlig.

Useriøs

Omtale av  Genna

Siden juni 2019 ikke avklart summen som dem skal utbetale til meg, dem prøver og drener saken

Fraværende kundeservice

Omtale av  Marit

Vannskade og ingen avklaring etter 4 uker. Ringer ikke tilbake, forskjellige ansatte som svarer ulikt. Skylder på mange skader, ferie, sommel hos takstmann.

Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Sammenlign tilbud på forsikringene dine - få tilbud fra flere selskaper helt gratis!
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Trege og elendige

Omtale av  Zelda

Meldt inn skade 12.07, fortsatt ikke noe avklaring om oppgjør. Svarte i juli at det var noe lengre behandlingstid pga ferie, men at det var dekningsgrunnlag. 1,5 uke etter det sendte jeg mail for å høre når jeg kunne forvente avklaring, ikke noe svar. Enda en uke etter sendte jeg mail igjen og fikk svar. Men ikke på det jeg spurte om!! Sendte nok en mail med spørsmål om når jeg kunne forvente avklaring, ikke noe svar enda. To dager siden, venter fortsatt på svar. Dyre er de også, så her blir det helt klart bytting. Synes det er mye med 10.000 i egenandel på varmepumpeskade.

Fremtind Forsikring

Har tilegnet profilen
Fremtind Forsikring deltar på Bytt.no

Fremtind Forsikring har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Fremtind Forsikring besvarer ikke omtaler

Fremtind Forsikring har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Fremtind Forsikring henter ikke inn tilbakemeldinger

Fremtind Forsikring benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR