Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bruker de grunnet LO favør men bytter reise også til et annet selskap som jeg har gjort med bilen. De krever stadig nye dokumenter som er vanskelig eller umulig å få tak i, f eks PIR fra en flyplass langt borte. Brukte tre uker på å behandle og dekker under halvparten.
Skade på motstrømsanlegg til basseng. Saksbehandler som hverken forstår eller viser vilje til en fornuftig kommunikasjon.
Vært trofast kunde i Sparebank 1 SMN i flere år. Har nå flyttet alt etter å ha blitt behandlet utrolig dårlig i to saker jeg hadde sommeren 2019. Endte med å få utbetaling på kun 3000,- når det var verdier til over 15000,- sammenlagt. De henviser til avtaledokument som er så diffuse at de knapt forstår dem selv. Hold dere unna. Kyniske, lite imøtekommende saksbehandlere også. Kunne man gitt 0 stjerner, hadde de fått det.
Meldte inn skadet reisegods på ferietur. Fikk raskt avslag på erstatning og en begrunnelse med et punkt fra avtaledokumentet som ikke var relevant for saken. I tillegg unngikk de et ord i dette punktet som dermed ga setningen en helt ny mening og dermed kunne halvveis støtte deres synspunkt. Ringte kundeservice men der var det ingen vilje til å hjelpe. De fortsatte bare å gjenta det samme og prøvde og åle seg unna. Enda jeg kunne referere til tre andre punkter i avtaledokumentet som definitivt støttet meg. Vil fraråde alle å kjøpe forsikringer fra Fremtind.
Etter sykehusinnleggelse i utlandet blir vi mistrodd på det meste vi forteller. Dama i telefonen er ufin og vi føler hun betviler det vi forteller. Og visst de i det hele tatt vil tilbakebetale noe av tapet vårt kommer det til å ta mange uker.... skikkelig useriøst. Dette skal vi ut av :-(( Aldri opplevd maken.
Eit solid selskap som kansje koster litt meir, men eg har hatt eit godt kundeforhold og dei er raske på oppgjer.
Forventer at man skal sitte å finne frem kvitteringer på alt, når bilen er ribbet. Kundebehandleren mente at sånn er det å ha med ting på ferie.
Dyrt,ustabile tjenester,står på sitt at jeg må ha en dyrere forsikring enn jeg mener jeg selv trenger,har kun Fremtind fordi jeg er fagorganisert under LO som har gunstige fordeler..
Har ikke fått oppgjør saken startet i mars da jeg ble innlagt på sykehus på Tenerife. Fikk da melding på telefon at jeg skulle kontakte dere når jeg kom hjem for oppgjør.
Når skade oppstår er det helt håpløst å få hjelp, selv med topp forsikring vrir de seg unna som sleipe åler. I tillegg har de skadeinspektør som er inhabil, og opptrer arrogant ovenfor kunde. Anbefaler absolutt ingen til å tegne forsikring i dette selskapet!
Elendig, styr unna. De ringer aldri tilbake igjen når mann legger igjen beskjed. Rune Bjerke tar ut millioner i bonus årlig, det er nok for dem.
Fornøyd med saksbehandling, men synes prisen er for høy
Les forsikringsavtaler nøye før den inngås. Super kasko dekker vis ikke meir enn vanlig kasko.
Forferdelig selskap, elendig kundeservice, de har ingen interesse for å opprettholde sin del av forsikringsavtalen og kommer med feilaktige påstander og er særdeles passiv i vår skadesak. Vi har hatt vannskade på eiendommen og registrerte dette hos forsikringsselskapet og forventet å få en takstmann på befaring. I stedet så svarer selskapet med at de ikke dekker vannskade forårsaket av ødelagt drenering. At dreneringen er ødelagt er verken påvist eller avkreftet da det aldri har vært en takstmann her, denne konklusjonen tok dem bare over e-post. Etter at jeg tok kontakt med kommunen ang. dreneringen rundt huset så påstår nå forsikringsselskapet at de ikke dekker skader forårsaket av klimatiske forhold. Dette er bare tull da de klimatiske forholdene har vært veldig stabil i perioden. Vi har nå skade på eiendommen og risikerer fuktinntregning og eventuelt setningsskader på huset dersom dette ikke utbedres omgående. Det ser ut som vi må gå rettens vei for å få forsikringsselskapet til å opprettholde sin del av avtalen.
Dårlig service !!! Har LO favør alltid vært fornøyd før, men etter Fremtind kom inn i Sparebank1 har det blitt elendig. Kommer til å bytte selskap.
Du må absolutt ikke vente deg hjelp når du først trenger det , jeg hadde maskin skade på bil som forsikringen så fint skulle dekke, men det kom ikke på tale, selv om jeg har topp forsikring og kjørt skadefritt i 20 år så var det bare om og men og ikke noe hjelp å få, selv veihjelp var de ikke interessert å hjelpe med selv om jeg har veihjelp i forsikringen , STYR UNNA byttet tvert til selskapet jeg var i før. Hjelper ikke at fremtind er rimlig på pris når ikke man kan bruke de. Brukte 2 dager på å komme igjennom til kundebehandler også.