Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask, sømløst og problemfritt oppgjør. Hyggelig medarbeider.
Det var som forventet. Trodde først at Fremtid Forsikring ordnet med folk til å gjøre jobben etter som jeg forstod av takstmann .Kan hende det var en misforståelse. Trodde ikke at egenandel var så høy. Ellers så har det gått greit. Det tok ikke så lang tid før jeg fikk ordnet det.
Opplevelse med Fremtind Forsikring, i forbindelse med motor skade på bil, ble en gjennomgående positiv kunde-erfaring.Det gikk «på skinner» helt fra skaden ble meldt inn, til gjennomføring av oppgjør. Alle henvendelser ble besvart positivt, rask og løsningsorientert. Det var samtidig bra informasjon og oppfølging gjennom hele prosessen.
MEGET godt fornøyd, kort behandlingstid. 5 dager etter skade meldt, er penger på kontoen.
Rask effektiv service, selv om automatisk skademeldingsskjema ikke funket i dette tilfellet. Telefonisk løste saken seg svært effektivt
Rask behandling og meget god service. Opplevde forståelse for mitt ulykkestilfelle og en prat med en hyggelig saksbehandler.
Andre kan lære noe her, det er veldig bra og gjør det trygt og enkelt å være kunde