Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
MEGET godt fornøyd, kort behandlingstid. 5 dager etter skade meldt, er penger på kontoen.
Rask effektiv service, selv om automatisk skademeldingsskjema ikke funket i dette tilfellet. Telefonisk løste saken seg svært effektivt
Rask behandling og meget god service. Opplevde forståelse for mitt ulykkestilfelle og en prat med en hyggelig saksbehandler.
Andre kan lære noe her, det er veldig bra og gjør det trygt og enkelt å være kunde
Meget bra rask behandling av dere for meg dette er min andre sak for meg som er helt topp
Gode erfaringer med Fremtind. Håper det samme i fremtiden.
Skulle bruke LO samleforsikring, ingen på telefon kunne hjelpe med det og de prøvde pushe på at jeg skulle bruke min private forsikring i stedet. To nesten to uker fra jeg var i kontakt med forsikringselskapet første gang til jeg traff en som kunne hjelpe meg. Dette var først etter jeg spurte om navn og telefonnummer til vedkommende slik at noen høyere i systemet kunne ta kontakt og fortelle hvordan det skulle gjøres. Fremtind er ikke er forsikringselskap jeg hadde valgt om jeg ikke var LO medlem.