Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
På den ene eposten jeg fikk var det helt umulig å forstå hva jeg skulle gjøre videre. Og når jeg snakket med en annen saksbehandler og jeg sa at det ikke var riktig at hele "rørstrekken" var utskiftet fikk jeg til svar at det var ikke "hva jeg mente og syntes som var viktig i saken". Rett og slett uhøflige saksbehandlere. Det jeg er fornøyd med er at saksbehandlingstiden var relativt kort.
Alltid hyggelige og imøtekommende. Kommer aldri til og bytte forsikring.
Profft oppgjør. Meget godt fornøyd med behandlingen og oppgjøret
Rask behandlingstid. Meldte inn skade på briller mandag, penger på konto onsdag.
Lett å forholde seg til, hadde behov for å ta kontakt på tlf. Fikk god hjelp og følte at de var en trygg og god kontakt å forholde seg til.
Jeg har gode meninger og fremtid forsikring, bortsett fra den nest siste skaden som ikke har gjort opp
Har over flere år hatt topp-forsikringene til Fremtind og gladelig betalt det lille ekstra for den dagen det skulle skje at jeg trenger hjelp. 3 ganger har jeg henvent meg med det som i utgangspunktet er fillesaker. Fylt ut på nett, avslag på 2 sekunder. Ringer og får beskjed om å fylle ut på nett da det ikke er noe annet de kan gjøre. Upersonlig og svært lite imøtekommende