Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dyr egenandel på skade, ikke hjelp å få fra saksbehandler og ingen oppfølging. Jeg var så misfornøyd med hvordan de håndterte skadesaken min at jeg byttet forsikringsselskap tvert.
For dyrt, sparte 20% på samme forsikring i annet selskap.
Meget god sevice ! Hyggelig betjening. kommer til å anbeale.
Dyktige saksbehandlere som gir gode tilbakemeldinger både mht løsninger og oppfølginger
Veldig fornøyd med Fremtind. Alt går meget kjapt og saksgangen er topp!
Første gang benyttet forsikringen og veldig rask og enkel behandling prosess og kjempe fornøyd.
Gode nettsider og raskt skadeoppgjør. Eksempel: Ved ankomst til Milano fulgte ikke bagasjen med. KLM greide ikke å ettersende bagasjen, da vi var på rundreise med bil i Italia. Vi kontaktet KLM for å få erstatning for innkjøp av nødvendige klær og toalettartikler. Tung vei å gå og vi nådde ikke frem med kravet. Vi registrerte saken elektronisk i Fremtind Reiseforsikring (også korrekt vei å gå). Saken ble godkjent straks den var registrert.