Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dyktige saksbehandlere som gir gode tilbakemeldinger både mht løsninger og oppfølginger
Veldig fornøyd med Fremtind. Alt går meget kjapt og saksgangen er topp!
Første gang benyttet forsikringen og veldig rask og enkel behandling prosess og kjempe fornøyd.
Gode nettsider og raskt skadeoppgjør. Eksempel: Ved ankomst til Milano fulgte ikke bagasjen med. KLM greide ikke å ettersende bagasjen, da vi var på rundreise med bil i Italia. Vi kontaktet KLM for å få erstatning for innkjøp av nødvendige klær og toalettartikler. Tung vei å gå og vi nådde ikke frem med kravet. Vi registrerte saken elektronisk i Fremtind Reiseforsikring (også korrekt vei å gå). Saken ble godkjent straks den var registrert.
Dette er den beste reiseforsikringen. Sendte inn en sak en søndag og fikk svar og saken ferdig behandlet på mandagen etter. Anbefales virkelig, utrolig bra kundeservice!
Fikk veldig god hjelp da det ble uenigheter om hvem som hadde skyld i en bilskadesak.
Raskt og bra oppgjør er min erfaring. Jeg har ikke mer å tillegge .