Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raskt skadeoppgjør og god kundebehandling underveis i prosessen.
Førsteklasses oppfølging! På sms eller ved telefon kontakt!
Absolutt null hjelp på skadeoppgjør. Har formuleringer i vilkårene (som tydeligvis er annerledes enn hos andre), som gjør at de spyr ut avslag som standard.
Forsikringsselskapet forsto ikke hvilken forsikring som skulle benyttes
Fikk skader på undervannshus i uvær når den lå ute ved brygge. Tok kontakt med forsikringsselskap og fikk beskjed om å frakte båten til nærmeste forhandler/verksted og gi dem kontaktinfo. Fikk fikset alt rimelig kjapt og greit.
Kontant avslag uten dialog. Frustrerende når en ikke får hjelp til saken, bare en avsluttet sak i retur. Sendte inn en søknad, der vi ikke visste hva som gjorde at varmeelementet i oppvaskmaskinen stoppet å slå seg på. Dermed fikk vi straks avslag og avsluttet sak uten at det ble inngått en dialog med meg. Dette er dårlig kundebehandling.
Hyggelig, hjelpsom og forståelsesfulle. Raskt oppgjør.