Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
En gammel dame kjørte på bilen min; som ikke klarte å fylle ut skadeskjemaet. Det gikk fint for forsikringsselskapet, og vi hadde ikke problemer med å få det dekket, fikk fin leiebil og en sømløs prosess egentlig.
Lett å komme i kontakt med. Gjør det de kan for å hjelpe meg.
Informasjon og fin hjelp uten noe dikkedarier. Alt gikk på skinner.
Veldig bra innbo gjennom LO favør, effektiv behandling av saken.
Hyggelig kundebehandling.Man føler virkelig at de er der for å hjelpe, når noe uventet skjer.Fikk virkelig utmerket hjelp hele veien i saksbehandling.
Tja,jeg grudde meg litt for å ringe til forsikringsselskapet, men det gikk veldig greit. Så ut fra min opplevelse med Fremtind Forsikring kan jeg si meg godt fornøyd med både samtale og resultatet. Fornøyd kunde.
God kundevennlig service og i tillegg blir man trodd. Rask oppgjør ikke en papirmølle fram og tilbake.