Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det ble dyrere og benytte seg av forsikringen. En og bruke et annen firma. Til samme jobben. Føler meg litt lurt.
Dårlig behandling av kunder. Fremtind. burde behandlet kundene sine bedre. Vil ikke anbefale fremtind til noen.
Skaden min blei innmeldt via internett som var enkel og grei å fylle ut. Etter att skaden var innmeld og dokumentasjon var lagt ved tok det ca 10 minutt før tilbakemelding kom frå Fremtind og erstatningsum var rekna ut, pengar på konto etter 3-4 dagar ! Kjem aldri til å bytte selsskap.
Har både reise og innboforsikring, men ingen av dem dekket noen ting når det kom til tyveri av sykkel. Står bare spesifikt med liten skrift på en rad i et 16 siders dokument om at de ikke dekker tyveri innenfor bo, arbeid og studie-kommune. Med andre ord nærmest ubrukelig!
Eg var uheldig og fekk ein liten ryggeskade på bakre støtfangar og ryggesensor. Det gjekk fint og utan problem å få reparert dette.
Jeg deler gledelig min gode erfaring med andre. Jeg ble møtt på en ryddig og effekt måte. Jeg opplevde meg veldig ivaretatt.
Fra jeg ringte inn første gang fikk jeg god veiledning om hva jeg skulle gjøre. Da jeg hadde gjenomført alt og jeg ringte tilbake tok det bare noen dager til oppgjøret var på konto. Jeg er meget fornøyd med hjelpen jeg fikk.