Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Eg var uheldig og fekk ein liten ryggeskade på bakre støtfangar og ryggesensor. Det gjekk fint og utan problem å få reparert dette.
Jeg deler gledelig min gode erfaring med andre. Jeg ble møtt på en ryddig og effekt måte. Jeg opplevde meg veldig ivaretatt.
Fra jeg ringte inn første gang fikk jeg god veiledning om hva jeg skulle gjøre. Da jeg hadde gjenomført alt og jeg ringte tilbake tok det bare noen dager til oppgjøret var på konto. Jeg er meget fornøyd med hjelpen jeg fikk.
Raskt svar etter å ha levert skademelding. Kunne vært bedre service når man som kunde ringer inn.
Fremtind Forsikring er rask å behandle saker som er meldt inn.Jeg har ingenting å utsette på noe som helst. Jeg har heldigvis alle mine forsikringer hos Fremtind noe som gir meg gode fordeler.
Rask saksbehandling, fair oppgjør etter litt diskusjoner. Opplevde å bli hørt angående markedsverdi på et objekt som manglet referanse på skadetidspunktet.
Uprofesjonell saksbehandling/ behandling av kunder. Når en er uheldig å måtte melde inn skade, ønsker en å bli saklig informert, samt bli snakket/ skrevet til på en ordentlig måtte. Den opplevelsen har eg dessverre til gode å oppleve hos Fremtind!