Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saksbehandler på skadesaker er vanskelig å få kontakt med og er lite forståelsesfull. Oppgjør ikke i henhold til utgifter og forventninger. Salg og rimelig forsikring er ikke nok for å få 100% fornøyde kunder. Forøvrig tidligere fornøyd med Fremtind forsikring.
Sendte inn krav om erstatning for ødelagt ferie pga akutt sykdom. Etter 2,5 timer var kravet godkjent og pengene var på konto samme dag 😊
Er godt fornøyd med servicen jeg har fått ved skade på bilen. God oppfølging verd. endring av forsikringene mine.
Alltid ordnet seg. Brukt de noen ganger. Lett å få svar.
Ok, kunne ha vært bedre. Har mistet mobiltelefon men fikk nekativ tilbakemelding selv om telefon er med i forsikringen for innbo. Provde reiseforsikring også der nekativ. Ikke helt fornøyd.
Havnet i trafikkulykke og stengt E6 i tre timer. Misset flyet jeg skulle rekke og måtte booke om billetter for 6000,- Fremtind kunne ikke gi en erstatning da jeg tydeligvis måtte legge inn en sikkerhetsmargin større enn 3 timer for å rekke flyet mitt.
Ekstremt dårlig kommunikasjon via telefon etter meldt skade. Jeg hadde bestilt en 3 dagers konsert i Oslo. Planlagt å reise med egen bil eller buss og bo hos enten venner eller evnt. familie. Skadet meg og fikk legeerklæring som bekreftet skaden og klar anbefaling om å ikke reise. Ba forsikringselskapet om refusjon av utlegg til billetter jeg ikke kunne benytte pga skade/sykdom. Synes det er merkelig at forsikringen min ikke dekker mine utgifter i forbindelse med planlagt reise ved sykdom. Vurderer å bytte forsikringselskap.