Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er godt fornøyd med servicen jeg har fått ved skade på bilen. God oppfølging verd. endring av forsikringene mine.
Alltid ordnet seg. Brukt de noen ganger. Lett å få svar.
Ok, kunne ha vært bedre. Har mistet mobiltelefon men fikk nekativ tilbakemelding selv om telefon er med i forsikringen for innbo. Provde reiseforsikring også der nekativ. Ikke helt fornøyd.
Havnet i trafikkulykke og stengt E6 i tre timer. Misset flyet jeg skulle rekke og måtte booke om billetter for 6000,- Fremtind kunne ikke gi en erstatning da jeg tydeligvis måtte legge inn en sikkerhetsmargin større enn 3 timer for å rekke flyet mitt.
Ekstremt dårlig kommunikasjon via telefon etter meldt skade. Jeg hadde bestilt en 3 dagers konsert i Oslo. Planlagt å reise med egen bil eller buss og bo hos enten venner eller evnt. familie. Skadet meg og fikk legeerklæring som bekreftet skaden og klar anbefaling om å ikke reise. Ba forsikringselskapet om refusjon av utlegg til billetter jeg ikke kunne benytte pga skade/sykdom. Synes det er merkelig at forsikringen min ikke dekker mine utgifter i forbindelse med planlagt reise ved sykdom. Vurderer å bytte forsikringselskap.
Har vært utsatt for en en fallulykke ved en fritidsreise hvor både klær og briller ble ødelagt.opplevde det lite oversiktlig og selvforklarende på hva og hvordan en skulle fylle ut for å få skjema vurdert- ble avvist uten noen forklaring
Det var utrolig enkelt å fylle ut skademeldingen og Fremtind forsikring er bare fantastisk raske med saksbehandlingen... Men et lite minus med å få brukt oppgjøret i form av gavekort på elkjøp, dette synes jeg var "kronglette".