Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fremtid en veldig nettbasert. Jeg liker å handle på nett og liker automatiserte løsninger. det er god service med gode nettløsninger. Men når man trenger det, er det umulig å få kontakt. saksbehandler gir 0 oppfølgning. Jeg har aldri opplevd lignende i mitt liv og bytter i dag selskap
Rask og effektiv saksgang. Tiden fra skade til oppgjør var veldig bra. Har en kompis som ble veldig imponert over tiden selskapet brukte.
Fikk ingenting dekket da vi mistet flyet vårt hjem. Ble plassert av flyselskap på hotell. Hadde ikke klær eller utstyr. (Som vi måtte kjøpe dagen etter). Ingenting ble dekket av forsikring.
Høy egenandel og vanskelig saksgang! anbefales ikke! Syntes en stor organisasjon bør ha bedre forsikringsordninger enn dette! Jon
Har ikke noe negativt å si om dere. Ikke ennå ihvertfall
Etter at Fremtind overtok etter Sparebank 1 Forsikring har kundebehandlingen blitt mye dårligere .
Vanskelig å få kontakt på telefon! Dårlig til å forklare saksgang! Vanskelig å vite mine rettigheter!