Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk ingenting dekket da vi mistet flyet vårt hjem. Ble plassert av flyselskap på hotell. Hadde ikke klær eller utstyr. (Som vi måtte kjøpe dagen etter). Ingenting ble dekket av forsikring.
Høy egenandel og vanskelig saksgang! anbefales ikke! Syntes en stor organisasjon bør ha bedre forsikringsordninger enn dette! Jon
Har ikke noe negativt å si om dere. Ikke ennå ihvertfall
Etter at Fremtind overtok etter Sparebank 1 Forsikring har kundebehandlingen blitt mye dårligere .
Vanskelig å få kontakt på telefon! Dårlig til å forklare saksgang! Vanskelig å vite mine rettigheter!
Rask og effektiv oppgjør ved muntlig kontakt og så slapp vi en masse med data ting som vi ikke har helt kontroll på. Meget bra og pengene var på kontohaver etter.
Rask og god service. Ok priser, men må følges opp for å oppnå beste priser.