Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kundebehandleren forklarte tydelig og klart, jeg var heller ikke klar over at jeg fikk dekket « tapte feriedager» som kundebehandleren gjorde meg kjent med. Forklarte fint også hva jeg må ta med HelseNorge.
Enkelt å administrere forsikring, gode priser og rabatter, samt god dekning. Ved bruk av forsikringen er det enkelt å komme i kontakt, enkelt å benytte seg av nettløsninger og de er kjappe med å løse skaden/uhellet. Veldig fornøyd
ferdigbehandling kommer som en selvfølgelig sluttspurt.
Eg har innbo forsikring gjennom LO medlemskapet, som skrytes over å være den beste innbo forsikringen i landet. Men den dekker ikke skader på inventar som flekker, rifter og lukt, som andre innbo forsikringer gjør. Med barn og omgangssyke og uhell i en sofa til en høg verdi som vi ikke får bort spylukt av er sofaen ødelagt. Og dette er ikke under innboforsikring. Så det blir å bytte selskap da denne forsikringen mest sannsynlig ikke dekker «normale skader» foruten at sofaen din tar fyr .. :)
Personene som jobber her er profesjonelle og hjelper til der de kan. Alt i alt har jeg hatt en fin opplevelse.
Denne gang middels fornøyd. For 2 år siden fikk min kone stygg benbruddskade under opphold i Latvia, Den gang fikk vi fantastisk hjelp via sos International.
Fornøyd med alt fra kundeservice til behandling og generelt Fremtind som selskap