Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gode skadeoppgjør og hyggelige kundebehandlere. Vi har hatt sykdom under reise, og fikk raskt kontakt med selskapet som ordnet opp og utlegg vi hadde hatt sto på vår konto dagen etter samtale med kundebehandler. Ved skade på bil ble også alt ordnet raskt og smidig
Jeg likte gamle DnB bedre, enda raskere og enklere oppgjør. Fremtind har en del egne regler rundt oppgjør som er krevende å sette seg inn i. Har hatt noen skader, har fått det jeg har forventet og oppgjørene har gått fint. Prisen jeg betaler har økt forferdelig fort, men det skyldes kanskje også at vi har hatt en del skader (selskapet har nok tapt mer enn de har tjent på oss de siste årene). Vurderer å bytte selskap først og fremst ettersom jeg er redd risikoscoren min hos Fremtind nå vil ødelegge konkurransedyktig prising av tjenestene.
Topp service enkelt for kunder, svært fornøyd og lettet.
Sømløs behandling av bil-forsikringssak. Fikk leiebil innen 1t og forsikringsselskapet tok seg av alt økonomisk.
Et selskap du kan følge trygghet hos og som ivaretar deg på en utmerket måte når du trenger hjelp.
Anbefales på det sterkeste .fordi at saken kan ordne så klart og tydelig på nettet
Veldig godt fornøyd med Fremtind i sin helhet. Hurtig respons hos kunde service, og god info.