Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raskt svar. Hyggelige personer. Lett forståelig nettside.
Utra egen erfaring har jeg bare positiv erfaring, både bil og lås i ytterdør. Takk
Samsung TV 55’ curved skjerm (på den tiden topp modell i klasse) som er 6 år gammel, Fremtind tar ikke hensyn på curved skjerm på grunn av det finnes ikke lenger på marked. Da fikk jeg erstatning på en helt gjennomsnitt Samsung TV som er på marked nå, 6.990kr. Synes jeg det er helt respektløs mot kunden. De har fått alle opplysningene fra meg og kan Google litt, da de kan finne alt om TV, inkludert prisen også.
Mange kvier seg for å melde ifra ting som er vanskelig å forklare. Kanskje rottet bort kvitteringer å sånt. Men det er ikke noe problem så lenge du er en ærlig person. Det var lett.
Behandle saken riktig på første forsøk. Ett helt legitimt krav blir stort sett alltid avslått på første forsøk, for så å bli godkjent dersom kunden klager. Hva hvis kunden ikke klager? Jo, da blir han lurt, og premien han betaler til selskapet er verdiløs.
Positivt overrasket at saksbehandling tok superrask behandling. Fikk og god hjelp fra deres saksbehandler når jeg tok kontakt pr. Telefon. Oppgjør inn på konto etter veldig kort tid. Så alt i alt superfornøyd med Fremtind Forsikring. Kan anbefales.
Styr unna. Fremtind er det vrangeste selskapet jeg har opplevd som forsikringskunde i nærmere 30 år. Det henvises til vage formuleringer og unødvendig strenge/rare fortolkninger når de skal sno seg unna saker. Verst er de kanskje på kjæledyr. Det er nesten latterlig hvor mange enkeltsaker de klarer å splitte opp en hunds sykdomsforløp i - for de sparer 2000 kr i egenandel hver gang de klarer å gjøre det til en ny skadesak.