Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Styr unna. Fremtind er det vrangeste selskapet jeg har opplevd som forsikringskunde i nærmere 30 år. Det henvises til vage formuleringer og unødvendig strenge/rare fortolkninger når de skal sno seg unna saker. Verst er de kanskje på kjæledyr. Det er nesten latterlig hvor mange enkeltsaker de klarer å splitte opp en hunds sykdomsforløp i - for de sparer 2000 kr i egenandel hver gang de klarer å gjøre det til en ny skadesak.
Saken ble raskt behandlet og oppgjøret var klart få dager etter skade var registrert.
Jeg har alle mine forsikringer gjennom LO Favør og flere forsikringsselskap har forsøkt å kapre meg som kunde. De kan kanskje slå enkelte forsikringer på pris, men aldri totalprisen. Vet dog ikke hva prisen hadde vært uten LO Favør. Vanskelig å si om prisen hadde vært like attraktiv da. Men de har god service og dyktige når uhellet er ute. Opplevde skadeoppgjør på egen bil som lite informativt, men ellers fornøyd. Jeg er alltid usikker på om jeg skal logge på i nettbanken eller på fremtind.no for å komme til forsikringene mine. Opplever det som litt forvirrende når det heter Fremtind, men jeg må oppsøke Sparebank1 for å finne mer info om mine avtaler. Ellers er jeg såre fornøyd med min forskringsleverandør
I nesten alle saker jeg har hatt med Fremtind å gjøre har behandlingstiden vært upåklagelig. Fremgangsmåten med nettskjema er ganske enkel å fylle ut. Vi kommer ikke til å bytte forsikring med det første. Vi er veldig fornøyd med Fremtind!
Anbefales ikke. Svært dårlig erfaring med skadeoppgjør å kundeservice. Saksbehandler var svært frekk!
Veldig bra,rask behandling av saken .lett å få leiebil alt alt veldig bra
Veldig hyggelig saksbehandler, og oppgjøret kom i løpet av noen dager.