Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt flere saker det siste halvåret. Det er tilfeldig. Fornøyd med første sak - da tok de tak og fikset. Så har det bare blitt vrient. Sirkel-argumentering og kverulering. Dessuten veldig vanskelig og tidkrevende krav om dokumentasjon. Betaler over 4000 per måned samlet for diverse hud og hjem forsikringer. 50.000 per år over 8 år som kunde i DnB/Fremtind oppleves som 400.000 kr bortkastet.
Det har vært god og lettvint dekning både på skade på hytte og bil, oppsettet er oversiktlig og det er enkelt å følge med på betingelser o.l
Anbefaler Fremtind, rask behandling og hyggelig servisminded personal
Ikke noe spesielt å si. Opplever ikke noe forskjell fra selskap til selskap av betydning
Føler meg sett og trodd. Har bare positive erfaringer med mine møter her.
Utydelige svar, dvs ulike svar fra forskjellige saksbehandlere, lang behandlingstid, liten kommunikasjon underveis
God kundebehandling. Kundebehandler var veldig lydhør.