Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mener at saksbehandlers avgjørelse gjør at jeg ikke får den erstatning jeg har krav på. Når jeg sjekker med myndigheter på daværende tidspunkt , fikke jeg ingen slik beskjed angående avgifter/toll som dere bruker mot meg nå. Dette er hverken rettferdig eller korrekt opptreden fra et forsikringsselskap som skal være best i klassen.
Fint og raskt oppgjør etter og ha meldt inn en skade på en bil . Regnet ikke med og få dekket på forsikring men dette ble gjort , meget overraskende og fint . Meldt inn for og få leiebil og dette ble ordnet på en grei måte uten at det var nødvendig og brule et av de store leiebilfirmaene .
Intet å tilføye utover det som fremgår av det jeg har uttalt ovenfor
Misfornøyd i denne saken. Vanskelig å få kontakt for å få saksnr ved skade
Bra og flexible kundeservice.Dere er veldig effektiv og tar saken alvorlige.Trenger ikke förrella detaljeja.Princip og håller.Jrg önskar , att dere också på lördagen og söndagen.
Rask saksgang og hyggelig takstmann. Egenandelen er noe dyr på en såpass liten skade.
Ikke imøtekommende selskap etter mitt store tap av gps fra min mc,Vi e r begge medlemer av lo i alle år .Tillsammen har vi betalt kontigent i nesten 80 år.Og hva får vi igjen når vi trenger det?Bortforklaringer for å komme seg unna å hjelpe oss.SVAKT