Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Misfornøyd i denne saken. Vanskelig å få kontakt for å få saksnr ved skade
Bra og flexible kundeservice.Dere er veldig effektiv og tar saken alvorlige.Trenger ikke förrella detaljeja.Princip og håller.Jrg önskar , att dere också på lördagen og söndagen.
Rask saksgang og hyggelig takstmann. Egenandelen er noe dyr på en såpass liten skade.
Ikke imøtekommende selskap etter mitt store tap av gps fra min mc,Vi e r begge medlemer av lo i alle år .Tillsammen har vi betalt kontigent i nesten 80 år.Og hva får vi igjen når vi trenger det?Bortforklaringer for å komme seg unna å hjelpe oss.SVAKT
Fornøyd ned mitt forskningsselskap og rask ig god kundebehandling.
Knust skjerm på mobil, meldte skade og fikk kort tid etter Mail med info og veiledning i sending av mobil til verksted. Tok totalt ca ei uke fra sending til erstatnings mobil var kommet i retur. Meget fornøyd.
Har ingen positiv opplevelse hos Fremtind. Føles ikke trygt å være forsikret hos de da de ikke gir deg det du betaler for.