Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er nå seks uker siden telefonen ble levert inn og jeg er fortsatt uten telefon. Vet ikke hvilken egenandel jeg må betale. Kanskje 1500, for 2400 kunne jeg fått den reparert på dagen, profesjonelt og med garanti.
Jeg Mistet bilnøkkelen Min og bestilte og hentet ny nøkkel hos forhandler. Ringte Fremtind og fikk ordnet alt med en gang. KJEMPBRA.
Rask tilbakemelding, når skaden var meldt. På verkstedet opplevde jeg å få god informasjon og informasjon underveis. Fikk bien som forventet.
Fikk beskjed om ca 30 dager behandlingstid. Er avhengig av å bruke briller noe som dessverre var ødelagt, ringte og forklarte at jeg ikke kunne gå i 30 dager uten briller. Under samtale med saksbehandler blir saken ferdigstilt ,noe som er fantastisk service😀👍
Fraråder dette forsikringsselskapet på det sterkeste! Viss du melder inn skade går det uker- måneder uten at de svarer. Jeg har ved flere anledinget ringt for å høre hvor saken ligger, men ble først satt i kø bak 17 andre. Trykte på «ring meg opp igjen». Når de ringte opp var det dårlig dekning i andre enden og jeg fikk ikke kontakt. De ringte aldri opp igjen. Tok kontakt noen timer senere og var da nr 33 i køen! Bad news, people. Ikke velg dette forsikringsselskapet. Dette er bare en av mange ganger vi ikke får kontakt eller svar.
De er ekstremt lite serviceminded på Mail og telefon. Kan til tider oppfattes direkte frekke! For å ta et eksempel: «Når du prater i telefon med meg får ikke jeg jobbet med å behandle saker, skjønner du det eller» Ikke så veldig rart at kunder ringer når saken fortsatt bare står «under behandling» etter det har gått 4 måneder. Når oppgitt behandlingstid er «opptil 12 uker» begynner man jo da å lure på om dere har glemt saken... Ekstrem lang behandlingstid. Krever unødvendige mengder dokumentasjon sammenlignet med andre selskap. Virker som de strategisk prøver å minke sine utbetalinger gjennom ekstrem lang behandlingstid og unødvendige krav på dokumentasjon. Eneste positive med dette selskapet er navnet på en god måte beskriver dere strategi. For når du spør om når du kan forvente at saken behandles sier de bare, en gang i fremtiden....
Opptrer slik en forventer av et forsikringsselskap! Takk.