Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Grei "min side" med god oversikt over avtalene. Bruker Spinn og synes den burde trappes opp og gi mye mer rabatt ved pen kjøring over tid! Den nye appen har liten verdi i forhold. Mitt forhold til forsikring er å greie meg mest mulig uten, men ha det som en sikkerhet.
Har ventet i en måned bare for å få svar på en enkel forsikringsak, om eg i det hele tatt får dekket noe. Ikke noe svar, ikke tilbakemelding. Useriøst og tregt...
Alt gikk veldig fort når dere først var kommet til min sak.
Rask behandlingstid, kvalifisere konsulenter, Rettferdig økonomisk oppgjør.
Jeg er fornøyet med måten Fremtidens forsikring har ordnet saken min.Det var lett å få tak i person som underrettet meg om videre utvikling.
Det er nå seks uker siden telefonen ble levert inn og jeg er fortsatt uten telefon. Vet ikke hvilken egenandel jeg må betale. Kanskje 1500, for 2400 kunne jeg fått den reparert på dagen, profesjonelt og med garanti.
Jeg Mistet bilnøkkelen Min og bestilte og hentet ny nøkkel hos forhandler. Ringte Fremtind og fikk ordnet alt med en gang. KJEMPBRA.