Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har hatt 3 skader på bilen i løpet av 2 år. En gang var det min skyld og en gang var det min manns skyld og den tredje gangen ble vi kjørt på bakfra, mens vi sto stille. Alle gangene har forsikringsselskapet vært lett å samarbeide Med og oppgjøret har gått fort og lett.
Rask og oppklarende info og behandling. Saken tok mye mindre tid enn forventer hos dem som tok inn den skadde gjenstanden til reparasjon. Fikk helt ny gjenstand da den ikke lot seg reparere. Eneste skjær i sjøen var egenandelen på kr 1000. Skulle gjerne sett at det var gratis da denne gjenstanden var garantert vannrett og viste seg å ikke være det likevel. Det gjelder en iPhone som fikk vannskader pga regn. Den låne lommen på en regnjakke. Det skulle den tålt. Egenandel på 1000 kr er litt dyrt, kunne holdt med 500 kr. Og gjerne gratis i denne saken.
Alltid hatt god erfaring med fremtind. Både i innbo forsikring og vei valg.
Rask behandling og rask utbetaling, ingen problemer.
Alt gikk på greit med denne feilen på vannledningen. Tydelig og rask info fra selskapet.
Alltid forståelse og rask behandling av saker😀 Dyktige kundebehandlere
Liten smidighet ifb med reiseoppgjør, Covid-19 var en spesiell situasjon som kunne fortjent å bli behandlet med litt mere skjønn fra deres side. Forsikringspapirene er på 35 sider og jeg må innrømme at når jeg har en Plus reiseforsikring så forventer jeg at den er av de beste, og leser ikke 35 sider med både stor og små skrift.