Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skade ble taksert, og årsak til skade ble avgjort uten at noen hadde vært på stedet for å se på skaden.
Jeg har vært veldig godt fornøyd med dem til håndteringen av fly og korona situasjonen. De ba meg sende all informasjon jeg hadde og jeg brukte masse tid på dette og når jeg fikk svare tilbake etter flere måneder var at jeg måtte ta kontakt med mine reisebyrå for å ha krav på penger tilbake. Hvorfor ikke si det som det er med en gang? Håpløst spør du meg!
God og rask service. Viser kunden tillit dersom det er gitt tilstrekkelig informasjon ved innmelding. Har bare gode erfaringer med selskapet.
Veldig bra forklareing og oppføling. Fra skaden oppsto til den var ferdigbehandlet ble veldig godt ivertatt so kunde
Alltid god oppfølging av de uforutsatte skadene jeg har hatt de siste årene.
Min hund ble syk og Fremtid hadde rask behandlingstid og jeg fikk raskt behandling. Det hadde vært helt topp om spesialdiett også ble dekket.
Alt for lang behandlingstid etter takst. 6 til 7 uker. Ny person hvær gang man ringte.