Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask saksbehandling fra innmelding av sak til den var ferdigbehandlet. Veldig serviceminded person som håndterte saken. Ingen unødvendige eller negative spørsmål.
Vi er kjempe fornøyd, servicen var god. Kunne kanskje gått litt raskere med rep. Men koronatiden ble alt senere også postgangen.
Enkelt å få hjelp. Rask behandling, ikke noe negativt å si om Fremtind.
Småen min knuste skjermen på TVen, midt i påsken og jeg så for meg en påske uten TV. Sendte inn skadesak via web og ringte dem bare noen timer senere. Saksbehandler hastebehandlet saken så jeg fikk kjøpt ny TV samme dag! Suveren kundebehandling og veldig lett å fylle ut skjema online og vedlegge bilder.
Tusen takk for kjapp saksbehandling! Har flere ganger erfart å få kjapp og saklig behandling ved mine henvendingar når eg har hatt bruk for deres ekspertise.
Isteden for å gjøre det lett får kunden, så gjør dem det komplisert, og dem prøver å få kunden til å betale egen andel for noe som man ikke skal gjøre, hva er menigen med forsikring da. Kommer til å bytte forsikringene til et annet selskap.
Litt usikker når eg skulle finne ut hvor eg kunne notere skaden. Etter eg kom på rett plass var det enkelt å melde inn skade. Utruleg kjapp tilbakemelding og oppgjøret var knapt.