Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Småen min knuste skjermen på TVen, midt i påsken og jeg så for meg en påske uten TV. Sendte inn skadesak via web og ringte dem bare noen timer senere. Saksbehandler hastebehandlet saken så jeg fikk kjøpt ny TV samme dag! Suveren kundebehandling og veldig lett å fylle ut skjema online og vedlegge bilder.
Tusen takk for kjapp saksbehandling! Har flere ganger erfart å få kjapp og saklig behandling ved mine henvendingar når eg har hatt bruk for deres ekspertise.
Isteden for å gjøre det lett får kunden, så gjør dem det komplisert, og dem prøver å få kunden til å betale egen andel for noe som man ikke skal gjøre, hva er menigen med forsikring da. Kommer til å bytte forsikringene til et annet selskap.
Litt usikker når eg skulle finne ut hvor eg kunne notere skaden. Etter eg kom på rett plass var det enkelt å melde inn skade. Utruleg kjapp tilbakemelding og oppgjøret var knapt.
Meget skuffende selskap når du trenger det som mest... Du betaler for en tjeneste som skal være der for deg ?
God informasjon og hjelp når man er på ferie. Rask behandling når registrerer sykdom/ulykke.
Raskt, effektivt og utrolig service minded. Kunne ikke blitt bedre, anbefaler det til alle jeg kjenner.