Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Slett behandling, bevisst trenering av saken. Vi var 7 stykker på alpetur 7 mars. Da vi dro var dette ett anbefalt område, men underveis ble hele Tirol rødt på grunn av Corona viruset. Vi dro derfor hjem. Ekstra kostnader til fly, tap av to netter på hotell samt tap av to dager på heiskortet ble selvsagt dekket av alle mine venners respektive selskaper på en rask og profesjonell måte. Min saksbehandler har fått all dokumentasjon hun har bedt om. Også irrelevant dokumentasjon (pris på opprinnelig flybillett). Det er ekstra kostnader til ny flybillett jeg søker dekket. Min opprinnelig flybillett gikk ikke an å endre og Norwegian var umulig å ringe til. Tap av to dager til heiskort dekkes ikke hos dette selskapet selv om skikjøring er hele essensen i en alpetur. Ble dekket hos alle mine venners selskap.
Meget fornøyd med dette forsikringsselskapet Har hatt 2 skader nå og alt har gått smerte fritt. Uten at jeg har trengt å sette meg inn i en hug med ting. Greie priser er det å. Og en fenomenal service. Fem stjerner.
Superbra med Fremtind Forsikring. Aldri vært bedre.
Fantastisk service aldri opplevd magen til proffe folk da jeg var uheldig og ble frastjålet min elsykkel. Topp service, fikk all den hjelpen jeg trengte. Vil anbefale fremtind forsikring til alle mine kollegaer. vennlig hilsen Vigdis
Raskt svar og raskt oppgjør etter at skaden var meldt.
Kan anbefales til alle som tenker å tegne reiseforsikring
Hadde en mindre skade på bilen - hele saken med Fremtind og bilverkstedet (Møller Bil) gikk rakt og ubyråkratisk