Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig kundebehandling. Ufin og uhøflig måte og møte henvendelser på telefon.
Knuste telefonen min. Meldte inn skaden, og 3 dager etter hadde jeg oppgjøret på konto. Ikke noe om og men. Anbefales på det varmeste.
Nei takk, blir for mye greier. Synd att sp1 gikk over til dette, ikke noe surr før.
Ukomplisert selskap. For vår del bodde vi 9.mnd på midlertidig bolig etter vannskade. veldig fornøyd.
Superflinke, imøtekommende kundebehandlere. Servicen var hundre prosent. Veldig godt fornøyd.
Rask behandling når behovet var der 👍. Alders fratrekk på drevdeler ved skade er skuffende. Har man ett perfekt fungerende drev med alder over 8 år dekkes kun 20 % ved skade på dette. Dette gjelder båtforsikring. Bilforsikringen 👍👍👍
Har reiseforsikring hos DNB, som tydeligvis har skilt denne delen ut i et eget selskap, Fremtind. Jeg skjønner ikke helt opplegget, for det er hos DNB man registrerer skaden, mailer, ringer, osv. Uansett har det alltid vært utrolig lang og treg saksbehandling. Null respons på mail og lange telefonkøer. Nå snakker jeg ikke om nå hvor det er coronautbrudd, men slik at det vært hele tiden. Er det sommer så skylder de på det, er det vinter så skylder de på det, er det ferier så skylder de på det, er det høytid så skylder de på det. Virker som om de er kronisk underbemannet. Jeg anbefaler absolutt ikke dette forsikringsselskapet, og skal selv bytte.