Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Erfaringen med avbestilling av tur til Krakow i påsken var svært positiv. At jeg lot være å avbestille selv om jeg visste jeg ikke skulle reise, men lot Norwegian AS kansellere reise til Mallorca i juli var en negativ opplevelse. Mente det var dette forsikringsselskapet anbefalte oss. Arrogant tilbakemelding. Hadde jeg ikke vært LOFavør-kunde hadde jeg skiftet selskap.
Fremtid tok seg av alt som måtte gjøres. De tok kontakt med firma og prosessen var i gang etter vel en ukes tid 👍 Med godt utført resultat 😃
Rask behandling av skadesaker. Har flere forsikringer som gir gode priser gjennom LOfavør.
Veldig fornøyd med erstatningen vi fikk da vi måtte avlyse vår reise pga corona. Behandlingen av saken tok litt tid, men det skjønner man i disse tider.
Det var enkelt å kontakte forsikringen angående en bilskade. Veldig rask behandling av saken.
Jeg opplever en rask og god behandling av Framtind.
Da jeg tok kontakt for å melde skaden, ble jeg møtt av en vennlig og hjelpsom saksbehandler, som ga meg innformasjon om mine rettigheter. Fikk deretter tildelt et skadenummer, og kort tid etter, kunne jeg sette bilen på verkstedet, som også gjorde en glimrende jobb. 4 dager senere kunne jeg hente ut bilen min igjen. Veldig fornøyd.