Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg opplever en rask og god behandling av Framtind.
Da jeg tok kontakt for å melde skaden, ble jeg møtt av en vennlig og hjelpsom saksbehandler, som ga meg innformasjon om mine rettigheter. Fikk deretter tildelt et skadenummer, og kort tid etter, kunne jeg sette bilen på verkstedet, som også gjorde en glimrende jobb. 4 dager senere kunne jeg hente ut bilen min igjen. Veldig fornøyd.
Greit å komme i kontakt med, og godt svar på spørsmålene jeg stilte
Forsikringssakene løst på en god måte i dialog mellom oss og Fremtind. Ukomplisert og effektivt oppgjør.
Ble fulgt opp på en effektiv måte. Alt ble lagt til rette for meg med minimal innsats fra min side. Ikke nødvendig med oppfølging fra min side, saksbehandler var proaktiv.
Hadde uheld med knekt beslag for feste av glasshyller i skap og dermed ble en del vinglass/glassboller/vaser knust. Fra melding til Fremtid om skaden til utbetalt erstatning gikk det 14 dager. Kun melding pr sms om at skaden var behandlet og godkjent.
Dårlig oppfølging etter bilulykke. Frekk saksbehandler. Det som var positivt var en saksbehandler fra personskade avdelingen som var veldig imøtekommende