Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har økt premiene på hus, hytte og bil med opptil 20%. Har hatt 1 skadeoppgjør, gikk helt smertefritt.
Det tok 2,5 mnd før vi hørte noe og fikk ikke hjelp til vannskade ... Vi rev selv alt og fikk beskjed etter ca 75 dager at vi burde tørket og brukt ting om igjen . Takstmann kom som avtalt 1 gang men de brukte over 2 mnd og sende han tilbake igjen da vi fant flere skader da vi rev . Erstatning valgte de å gi oss kontant og denne dekket ikke skader. Saksbehandler var umulig å få ta i ...vi måtte gå til ledelsen før vi i det hele tatt fikk svar . Da kom saksbehandler med en Mail om at vi det ville bli overført penger til vår konto . Skrev tilbake at vi ikke ønsket det men help til å sette i stand leiligheten . Svare var at dette valgte de . Ergo STYR unna selv om du er LO medlem
Veldig dårlig Di sa vi dekker ikke vi kan ikke hjelpe deg har ringt flere ganger uten å få noen hjelp
Har gjentatte ganger sendt e-post ,får aldri noe svar på hvorfor det holdes tilbake deler av erstatningsbeløpet.
Fornøyd med oppfølging i generelle saker. Ikke like fornøyd i saker som gjelder avbestilte reiser pga covid-19.
Har ikke hatt en eneste ting å utsette på service, informasjon eller andre ting den tiden jeg har vært kunde.
Positiv opplevelse.Tar en telefon og de ordner resten.