Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplever kundemottakere til å ha lite kompetanse til å besvare spørsmål av enklere karakter. Blir da satt videre i systemet og nok en lang ventetid på svar. Rett og slett irriterende tregt. Hadde det ikke vært for fordeler gjennom LO favør hadde jeg byttet selskap.
Med reise forsikring i Fremtind Forsikring, hadde jeg og min kone ingen bekymringer, da jeg ble akutt innlagt på sykehus i Athen. Helikopter transport fra en av øyene til Athen. Sykehuset i Athen og hjemmetransport til Norge med ambulansefly med lege, Allt dette fungerte perfekt. Økonomisk oppgjør for ekstrautgifter for kona, ble utbetalt uten kommentarer. Men best av alt var oppfølgingen av kona, som ble enslig i Athen, mens jeg var innlagt på sykehus. Fremtind ordnet med hotell, transport t/r sykehuset for henne, men det vi satte mest pris på var kontaktpersonen i Norge som fulgte opp pasienten på sykehuset og som hele tiden oppdaterte familien på Norsk om utviklingen av sykdommen.
har god avtale med apple verksted. forsikringsavtalen fungerer meget godt her i mitt tilfelle.
Jeg har alle mine forsikringer hos Fremtind, og kan ikke si at jeg har noen dårlige opplevelser. Bilforsikringen med topp kasko har fungert utmerket, reiseforsikringa har redda meg når det trengtes, og jeg føler alltid at jeg blir tatt hånd om av kundebehandlerene. Det er også enkelt å få meldt inn ryddig og enkelt hos dem. Anbefales! Hverdagen min er enklere med å ha alt av forsikringer hos dem.
Når det kommer til innbo som er skadet var det utrolig rask behandlingstid. Fikk god hjelp. Først meldte jeg inn saken, deretter ringte jeg i tillegg, og fikk litt veiledning. Positivt overrasket over utrolig rask behandling av saken.
To erfaringer i løpet av 2022. Begge raskt håndtert. Enkle prosedyrer. Kjapt og klart resultat.
Lett å komme i kontakt med. Ras å forstå problemet og finne en løsning