Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lett å komme i kontakt med. Ras å forstå problemet og finne en løsning
Mår man er ut for en ulykke, så er man i en krevende situasjon. Alt gikk omtrent helt av seg selv. Enkelt å melde inn skade, enkelt å forholde seg til om man hadde spørsmål - og følte ikke det var noe jobb rundt det med forsikringen. Ekstremt imponert.
Der dekker ikke skade hos oss så jeg lurer på vitsen med forsikring. Dette ble avslått uten atbdetver undersøkt hva som var årsaken.
Rask service. Enkelt å melde inn skade. Saken løste seg i vår favør.
Det gikk greit å samtale med selskapet. Var litt overrasket av genandelen 6000,- men fikk orientering at det er bestemt at personer yngre enn 23 år skal ha en slik egenandel. Det jeg stener merkelig med dette er at vedkommende som kjørte bilen fikk av politiet skryt for hvordan han hadde taklet situasjonen, men det spiller ingen rolle.
Rask og rimelig behandling av skadesaker, kanskje litt lite informasjon om hva som skjer før og etter oppgjør.
Fikk sjokk da jeg ringt idag skulle forsikre min nye bil som bedrift og fikk ikke forsikret den. Siden bedriften var ikke hos dnb. I tillegg hadde heg prøvd å registere bedriften tidligere hos dnb men de svarte aldri og når vi ringer så var saken under behandling. Aldri fikk tilbakemelding hva skjer med søknaden. Idag får vi beskjed at drt ikke har vært søknad i hele tatt 🥺 trist å ha sløvhet