Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Uprofesjonell saksbehandling/ behandling av kunder. Når en er uheldig å måtte melde inn skade, ønsker en å bli saklig informert, samt bli snakket/ skrevet til på en ordentlig måtte. Den opplevelsen har eg dessverre til gode å oppleve hos Fremtind!
Fornøyd med forsikringen så langt.anbefaler den til andre.litt vanskelig og nå på telefon
Kan forstå at skader gjort av eget kjæledyr ikke dekkes. Men eg fikk ingen dekning for skade på eiendeler forårsaket av andres kjæledyr. Hvordan skulle eg kunne forutsi dyrets atferd?
Det var enkelt og greit å få hjelp. Hode samtaler og god behandling. Kompetente personer dom behandler saken.
Rask behandling av saken min og utbetaling. Nettsiden er lett å finne, samt tilsvarende skjemaer. Lett å fylle ut.
Er ikke lett å få tilbake penger når noe skjer. Pga. torden ble tv, ruter og automatsikring ødelagt.Dette plasseres i to avdelinger , innbo og bygning, blir da to egenandeler. Tv var 7 år, ifølge vilkår jeg leste skulle da 10% etter 5 år trekkes fra erstatningssum. Vi betalte 6499 kr, trodde da at den summen ble lagt til grunn for erstatning…. Nei… Sikring går på bygning, fikk ikke igjen noe fordi vi har egenandel 5000 Tv gikk på innbo… ble utbetalt under halvparten av kjøpsverdien
Rask og ukomplisert håndtering når man står der i en aldri så liten krise. Veldig hyggelige og hjelpsomme mennesker som helt tydelig vet hvordan de gjør jobben sin best mulig. Hurra for god kundeservice :)