Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raskt og proff opplevelse fra kundebehandler etter et tyveri jeg hadde i min kjeller.
God og rask saksbehandling gjorde det lett å velge erstatnings alternativer fra Fremtind.
Vår erfaring med Fremtind Forsikring: Enkelt, greit, kjapt og oversiktlig. Fra alle papirer var sendt inn til oppgjør på konto tok det maks et par/tre dager. Med null egenandel ble alle veterinærutgifter dekket.
Hjelpen og behandlingen var meget god.Jeg ble meget godt mottatt og fikk flere gode tips.
Veldig fornøyd med fremtind forsikring bortsett fra leiebil vilkårene da er veldig lavt beløp per dag !!
Min nesten ett år gamle mobil ble stjålet i Roma. 100 % dekning er jeg fornøyd med. 🙂 Behandlingstiden ble kanskje litt lang, men det er forståelig i ferietiden.
Sak blitt avgjort uten å ha brukt tid på å hente inn riktig data. Saken det gjelder er en stormskade. Takstmann hentet inn vind data fra en flyplass 35km unna skadestedet, der det er helt annet klima. Pga dette får jeg avslag på erstatning, framtind mener data holdt å er fornøyd med saken. Har selv fått vinddata fra MET nu, dette fikk jeg etter å ha brukt 10 min på en telefonsamtale å 1 mail. Saken er klaget inn.