Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har bare Reiseforsikring Best i selskapet og er meget godt fornøyd med denne.
Ingen hjelp å få ved uhell. Mistet nye briller på tur. Har både innbo og reiseforsikring.
Når det gjelder selve skadeoppgjør av saksbehandler: Fikk tatt Opp Skademelding via telefon da det var vanskeligheter for meg å komme i nett Fort behandling Bra resultat
Vanskelig p komme i kontakt pr telefon, tastetrykk i mengder, den digitale løsni gen opplevde jeg vanskelig
Siden DnB ble Fremtind, har alt blitt elendig. Dårlig service, kundebehandlere er lite hyggelige.
Totalt er det billigste løsningen for meg Med den totale løsningen av forsikringer jeg trenger.
Fra skademelding va sendt, gikk det to dager så var saken ordnet fra deres side, veldig bra🙂