Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sendte inn skademelding på guttungen sin ipad, 2 dager senere melding om å levere på eplehuset.
Fremtid krever dokumentasjon som er umulig å få framlagt De krever at årsaken til en forsinkelsen skal dokumenteres fra det flyselskapet som du har fløyet med. Har fått bekreftet at det er forsinkelse fra flyselskapet, men ikke årsaken ( har prøvd å få dette skriftlig siden 01.06.229 Fremtind nekter å behandle saken uten denne dokumentasjon Jeg som forsikringstaker står da sjakk matt og får ingen erstatningen på dokumenterte mer kostander for overnatting og nye flybilletter Både flyselskapet og Fremtind har da trenert saken så lange at forsikringstaker gir opp eller saken blir foreldet
Rask behandlingstid. MYE fratrekk på oppgjøret. Produktet blir ikke erstattet og det koster mye å skaffe nytt, selv om ulykken skylles tyveri.
Elendig oppfølging av selskapet virker som om saksbehandler gir blaffen i kundene
Hyggelig forståelsesfull saksbehandler som veiledet meg gjennom hendelsesforløpet og raskt ordnet et problemfritt oppgjør.
Grei å snakke med. Forstår en godt og rettleier. Supert!
Det holdt med en telefonsamtale på noen minutter og dagen etter var oppgjøret på konto allerede